Thursday, August 1, 2013

Ревю: MaXfactor CC cream


      Привет, прекрасни! Подгответе се за едно много положително ревю.
Много от вас вече знаят за моята негаснеща любов към корейските bb кремове. От известно време насам обаче настъпи бум на ново поколение кремове, а именно - CC или с други думи Color Correcting или Color Control. Получаваме общо взето същите благини като от bb крем, но и по-голямо покритие на "дефекти" по кожата като пъпчици, зачервявания и т.н. 

Опаковка - Имам голяма слабост към изчистени и черни опаковки. И  MaXfactor не изневеряват на стила си. Удобна, стабилна и красива за моите очи. Пропътувала е доста километри в жегите и не съм имала случай да се разтече. Отворчето на тубичката е мъничко, трудно може да прекалите и да отсипете повече от колкото ви е нужно. 



това количество е предостатъчно да покрия цялото си лице
Текстура - Малко по-течна, разнася се чудесно, покрието е средно, но за мен е идеално. 

Цвят - Искам задължително да отбележа, че за първи път ползвам продукт достъпен в България, който да пасне идеално на кожата ми. Ще мога да го ползвам дори и зимата, когато съм още по-бяла.

Аромат - мирише свежо и на парфюм, което лично за мен е за предпочитане пред зашеметяваща миризма на химия. Ако се притеснявате от аромата - изчезва доста бързо след нанасяне и не се усеща.

SPF 10 - макар и нисък съм доволна че го има.

Трайност - при моята кожа определено се задържа доста добре, като имате предвид че буквално се разтичам на 30 градуса. От челото ми пада най-бързо, по обясними причини. Все пак задължително запечатайте с пудра отгоре.

    Това са снимки преди и след нанасянето на СС крема. Нямам нужна от голямо покритие, рядко имам да крия недостатъци като пъпчици и зачервявания, но имам нужда от изравняване на тена. Мисля, че СС крема се справя чудесно с тази си задача. Не го усещам прекалено тежък на кожата си. Крайният резултат е матирана и кукленска кожа. Ако не обичате да сте съвсем матови задължително сложете малко хайлайтър и руж за да освежите лицето. На мен не ми пречи да съм Каспър. 
преди

след

    В заключение мога да кажа, че СС крема на maXfactor се издигна до нивото на любимия ми розов bb крем от SKIN79. Нещо, което не съм и предполагала че може да се случи, особено с продукт от масовите достъпни марки.
    Количеството което получавате е 30мл, при цена от около 23лв.
    Предлагат се 5 нюанса на пазара - 40 Fair, 50 Natural, 60 Medium, 75 Tanned и 85 Bronze.


2 comments:

Toni L. said...

Хубаво ревю! Колкото повече чета, толкова повече се надъхвам да го купя :D само това матиране маалко ме притеснява, че с моята суха кожа :/

Valeia said...

Не е прекалено матов крайния резултат :)