Monday, August 12, 2013

Ревю: Macadamia Natural Oil - Deep Repair и Healing Oil Treatment


     Привет, усмивки! Някои от вас, също като мен се борят с изтощената химически коса (цената да съм червенокоска) или пък е изгорена от прекалено много "пресоване" или къдрене ежедневно. При втория случай, преди да е късно, използвайте продукт който ще защити косата от топлинната обработка... и все пак, намалете максимално пърженето на косата. 
    Веднъж повреден косъма трудно може отново да добие онзи красив и естествен вид на здравата, поддържана коса. Единственото спасение, поне за мен, са маслата. Бях ужасена от идеята, че цвета на косата ми ще пада прекалено бързо ако използвам масла, че трябва да я боядисвам по-често и ще попадна в един омагьосан кръг от който единствения изход е смяна на цвета към натурален или черно. Мерси. И така.. глупаво реших да спра да ползвам масла. Това продължи около 8 месеца докато накрая косата ми стана на.. нищо. Разбира се, след боя е много красива, гладка и бляскава, но в случая и сестра ми помага това да се случи. Самия ми косъм се разтяга като дъвка при закачане с гребен и е доста тъжна картинка сравнение с това което имах някога.  В отделна публикация ще ви поговоря малко повече за това какви "терапии" си правя на косата в последно време и резултата е на лице. Днес обаче ще си поговорим само за два толкова хвалени продукта на Macadamia. Най-сетне и аз мога да кажа мнение по въпроса.

   Преди около 2 месеца реших, че е крайно време и аз да тествам прочутите маска за коса и масла. Тук е момента да вмъкна, че останах наистина очарована от отношението на момичетата от zlatnaribka. Отношението им към клиента е повече от прекрасно, реагираха бързо след като пуснах поръчката, отговориха на глупавите ми въпроси и остана единствено да се ослушвам с трепет за звънеца на вратата. 
    Поръчах Macadamia Healing Oil Treatment (30 мл./ 11,90лв) и Macadamia Deep Repair (100 мл./14,90лв) и честно казано не очаквах да ми стигнат за толкова дълго време. Продуктите са страшно икономични и това определено оправдава цената им. Използвам маслата след всяка баня и количеството е до надписа Macadamia на малкото стъклено шишенце. Разбира се, аз самата контролирам количеството което слагам, тъй като съм с тънък косъм и тези масла утежняват косата ако се попрекали с тях. Маслата определено нямам намерение да спра да купувам. Имат малко по-тежка, сладка миризма, но аромата не се задържа толкова наситен за дълго веднъж нанасен върху косата. Разликата преди и след е забележима. Усещам косата си различна и на докосване. Косъма е загладен и подхранен, косата цялостно седи по-тежка и здрава. 
   Маската е чудесна, но като цяло не успя да направи кой знае каква невероятна промяна за мен. Или аз съм очаквала някакво голямо чудо, може би грешката си е в мен. Същия или поне подобен ефект мога да постигна и с маски от по-нисък клас. Разбира се, за вас може и да върши чудеса, което може само да ме радва. :)
  В най-скоро време очаквайте и публикацията с обновената ми грижа за косата! Ще се радвам да обменим опит и съвети отново. 
  Това е от мен засега, прекрасни.

  До скоро!

4 comments:

Кристина К said...

Смятам, че цената на продуктите (поне тези, които съм ползвала аз) е напълно обоснована - икономични са и ефектът им е забележим :)
Все още не съм ползвала олиото - сега съм с митичното на L'Oreal, но със сигурност ще пробвам и това

Nina Vasiljevich said...

Аз съм сред доволните от маската, но за мен по-силен ефект има маската на Лореал Рипеър Целулар.

Denitsa said...

И аз на скоро си купих маската за коса за Макадамиа (ползвах я 2 пъти за по около 40 мин и дори с торбичка се увих) и честно казано не виждам някаква промяна в косата си, попринцип имам здрава коса, но понеже е къдрава се боря със сухотата ...

Valeia said...

Аз сухотата я боря с масла, зехтин и млякото за коса на Balea :)