Tuesday, August 13, 2013

Грим урок: ДРАМАТИЧЕН вечерен грим за зелени очи


     Привет! Днес ще ви поднеса поредния грим урок с надеждата, че все ще има повече от 2-3 луди глави които да го носят. Момичетата които ме следят от повече време предполагам са забелязали, че повечето ми гримове не са съвсем за всеки вкус (и това си е съвсем в реда на нещата). Честно казано, искам да се откъсна до колкото мога от типичните "свободни за носене в ежедневието гримове" (това не значи че вече няма да има такива) и да се съсредоточа повече върху арт грим, който е за фотосесия или просто за красота /гледане/halloween дори. Искам да си поговорим по-обширно на тема "wearable" и "unwearable/dramatic/statement" makeup, но точно сега не е дошъл момента. Преминавам през разни промени и имам чувството, че нормалния грим ми слага една рамка и ме блокира като художник/артист. (Който е осмислил какво казах току що за награда ще получи бонбон или усмивка по радиото.) Спирам с приказките, защото има сериозна вероятност публикацията да се разтегне като локум и да стигне до кой знае къде (Китай?). 

Целия урок с подробни описания можете да намерите тук, а по-опитните от вас могат да се водят само по снимковия урок!

База за сенки ArtDeco
Черни и червени сенки от палитрата със 120 цвята
Бял молив - Nyx jumbo eye pencil - N604 milk
Черен молив Impala silicone eyeliner - N2
Golden Rose sexy black mascara 
Maybelline Color 24hr tattoo - N45 Infinite White 
( използвани за озаряване на долния клепач и 
под опашката на червената очна линия)

За днес толкова.
До скоро, усмивки!

4 comments:

Ronrinesu said...

Страхотен е! С удоволствие бих излязла вечер така, но не съм убедена, че мога да го направя. >w<

Valeia said...

Сигурна съм, че ще се справиш! <3

Joanna Harris said...

Много добре се е получил.Аз не бих се осмелила да съм с такъв грим,но изглежда много добре :)
http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

ParS said...

Жестоко! Много ми хареса, а и как ще отива на червенокоски.... :P