Wednesday, July 31, 2013

Empties Post #1

      Здравейте, прекрасни! Най-накрая и аз мога да се похваля, че събрах горе-долу достатъчно материал за един такъв пост. Не знам как някои от момичетата успяват да правят такъв почти всеки месец... Нямам безкрайно много продукти, но не е като да не са се понатрупали и явно ми е трудно да си наложа да използвам само един. Както и да е, стигнах до решението, първо да поизразходвам това което имам насъбрано за да мога с чиста съвест да си купя нови :D
Простете за снимките тип "снимах където намеря" 

       

лакочистител на Ebelin - Определено беше продукт към който имах по-високи очаквания. Нямах търпение да свърши и да го хвърля с огромно удоволствие. С обикновените лакове се спряваше, но да маха глитър беше ад. Седяла съм на терасата по 30 минути да търкам.. Няма да повторя покупката. Цената му беше около 1,50лв за .. нюню количество. Пък обещанието за "без ацетон" е просто комично. 


Yves Rocher - душ гел с аромат на лотос от лаос - за него вече съм ви споменавала тук. Прави много нежна пяна, разнася се чуден аромат в банята, нежен е към кожата.. и определено бих го купила отново. Както вече казах в предишната публикация, консистенцията му е малко по-течна, но не е кой знае какъв проблем. Аромата му не се запазва за много дълго след излизане от банята, но и това не е проблем за мен. 200ml/ 4лв.


Balea - 2 минутна маска за боядисана коса с кокос - Когато я купувах нямах кой знае какви очаквания, но я взех най-вече защото ми беше спешно да имам някаква маска в Пловдив. Беше евтина (по спомен 2-3лв), а и моето животно обича да му мирише на сладко и на кокос. Маската като цяло не е лоша и на много момичета би се харесала. Моята коса обаче е доста изтормозена и има нужда от повече подхранване. Аромата се запазва дълго в косата и миризмата е приятна. В зависимост каква поносимост имате към сладките аромати. Количеството беше 100-150мл. Не бих повторила покупката. 


Отново продукт на Balea - шампоан за боядисана коса - Макар вече да похвалих този шампоан веднъж, с течение на времето забелязах че доста изсушава косата ми. В първите ползвания я правеше мека, гладка и блестяща. Този ефект вече не мога да го видя, може би косата ми е свикнала с него? Използвала съм го и миналата година и не забелязах нищо такова. Тази опаковка я привърших в Пловдив, в София си имам още половин за изразходване. За момента нямам намерие да повтарям покупката. Цената му беше около 3-4лв, за 250мл.


Nivea double effect shower & shave - Впечатленията ми са добри. Не е незаменим продукт, но прави приятна пяна, ухае хубаво и не изсушава кожата ми. Бих го взела отново. Цената му беше около 5лв/ 250ml. 

и накрая Himalaya - измиващ гел за лице с ексфолиращи частици от кайсия за всички типове кожа - Из интернет пространството се носят основно хвалби по адрес на Хималая. И наистина крема им за лице е страхотен.. Не мога да кажа същото за този измиващ гел. За моята кожа беше прекалено агресивен от гледна точка на изсушаване. Макар да пише, че е ежедневен беше абсурдно да си позволя да го ползвам така. Частиците не ексфолираха нищо и като цяло не забелязах никакъв положителен ефект върху кожата ми. Цената му беше около 6лв/ 150мл. Няма да повторя с този гел, но с удоволствие ще си взема някоя и друга маска на марката. 

Е, това бяха моите изразходвани продукти.

До скоро, усмивки! 

3 comments:

Ronrinesu said...

С всички лакочистители без ацетон резултатът е такъв при мен. Даже с някои търкам като луда съвсем обикновен лак.

Valeia said...

То смешното е, че този си миришеше на ацетон. :D

agirlsblog said...

Така или иначе лакочистителите, които не съдържат точно ацетон, съдържат някое негово производно или сходно вещество с различно име и често много по-вредно...