Thursday, June 6, 2013

The Beauty And The Fashion или как получих зашеметяващ сърцетуп!


Не съм съвсем сигурна дали съм успяла да си възвърна дар словото. 
След участието ми в opening томболата на The Beauty And The Fashion ,моята твърдо убедена личност, че никога не печели от каквито и да е томболи и конкурси беше изненадана, че все пак... спечели.
 А горките джуджета на два пъти се качваха на подводница за да ми поднесат подаръка.
И то какъв подарък!
Ще бъда честна и ще ви споделя, че наистина онемях първите няколко секунди. Бях наясно, че ще е опаковано като подарък от публикации на други спечелили прекрасници. 
Светлана за пореден път ме изуми колко внимание и нежност е отделила за всяка една от нас.
Сърдечно ти благодаря, че така ме усмихна!
Наистина, каквото и още да кажа ще е малко. Детското чувство на дете пред коледен подарък беше избледняло в мен.До днес.


След продължително "ах"-кане от мен и моята прекрасна мама, трябваше да се прибера и първо задължително да снимам как е опаковано всичко. 
(А в мен подскачаше такова вълнение..)
Снимах всичко по няколко пъти, тъй като повечето снимки ми излизаха размазани... 
от треперещи ръце.
Милата ми, колко време отдели за да увиеш всичко индивидуално?




Благодаря ти, феичке на Светлината, за прекрасната палитра от приказни цветове, за цялото внимание и лично отношение!



8 comments:

Iveta Ristanova said...

Наистина страхотна опаковка и награда, която ти е донесла много радост. Честито! :)
А Светлана е толкова идейна.... златни ръце има.

doublemama said...

За пореден път се убеждавам колко раздаваща се е Светлана. Следя реакциите на всички, които получихте подарък от нея и всеки път се удивлявам все повече и повече с какво старание и лично отношение подготвя подаръците... Нямам думи! Със здраве да си ги ползваш и с нетърпение чакам да спретнеш нещичко с някоя от тези красотички :)

Айнур Алиева said...

Оооо, страхотен подарък. И опаковката е супер. Абе всичко е направено както трябва. Да си ги ползваш със здраве.

Valeia said...

Благодаря, момичета! :)))

Svetlana D. said...

Да се ползва със здраве и радост:)))Много ви благодаря за милите думи, момичета, но аз никак не съм от сръчните. Опаковките са дело на Бутик Опаковки за подаръци в Мол Парадайс.

Svetlana D. said...

Е, аз казвам как да бъде:)))

Ice Magi said...

Страхотни са. Да си ги ползваш с много радост и кеф! :)

Valeia said...

<3