Friday, June 14, 2013

Ревю: maXfactor colour elixir giant pen stick




Здравейте, хубости! 
    Не отдавна на родния ни пазар се появи този симпатичен "chubby" молив-червило за устни. Ако не се лъжа има и промоция в която като го закупите получавате лак на maXfactor.
   Така, нека преминем и към съществената част - ревюто.

Опаковката е много класическа и изчистена. В долния край на молива се вижда и цвета на червилото, което е доста удобно и бързо за намиране. Като недостатък мога да посоча това, че молива трябва да се остри, което пък "гори" по-бързо продукта. До колкото разбрах на пазара ни вече има и острилка за тези моливи-червила.

Текстурата е мазна и се разнася върху устните като масло. Има невероятен блясък както можете и да видите по-долу. Не ми харесва това, че е лепкава, но това може да се поправи ако попиете малко от продукта със салфетка. Така обаче ще останете и с по-малко блясък, но тук вече е въпрос на вкус и предпочитания. Червилото не подчертава недостатъците по устните (ако имате такива), което е страхотно, защото всички имаме от "онези дни".

Пигментацията е потресаващо добра, което пък прави продукта икономичен. Малко си противореча в момента, но да кажем че нещата се хармонизират.

Аромат няма. Поне моя нос не го усеща, а пък е чувствителен.

Можете да изберете между 6 цвята.


Моят цвят е DEEP BURGUNDY 40, като определено съм хвърлила оченце на Hot Chocolatе 50.




Получавате 7g продукт, при цена от около 15лв. 

*Продукта ми е предоставен за проба и изказване на лични впечатления.

7 comments:

Ronrinesu said...

Здравей, номинирах те за Liebster наградата! Можеш да видиш публикацията тук -> http://www.ai-no-storia.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html Приятен ден и много усмивки! :)

doublemama said...

Здрасти, Васи :) И аз те номинирах :)http://xmysweetescapex.blogspot.com/2013/06/the-liebster-blog-award.html
Включи се ако искаш.

Emanuela Popova said...

Ох..леле..Навсякъде съм 2-ра или трета. хохо.. Нищо де..и аз те номинирам :p

http://emanuelapopova.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

S.M. said...


Аз също те тагнах
Клик || Girls Temptations

Valeia said...

Много ви благодаря, прекрасни! Поласкана съм!

stanislava said...

Здравей, тагнах те виж тук: http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

Ivana Nikolova said...

Номинирах те за The Liebster Blog Award.
Чакам с нетърпение отговорите ти! :)
http://thebloggingandthebeautiful.wordpress.com/2013/06/28/tagthe-liebster-blog-award/