Thursday, June 13, 2013

Ревю: Manhattan BB cream 9 в 1


Привет, прекрасни!
Ревюто днес е за новия beauty balm на пазара от Manhattan.

Обещанията:
- За кожа без несъвършенства;
- Свива порите;
- Дълготраен ефект до 12часа;
- Позволява на кожата да диша;
- Хидратиращ ефект за 24 часа;
- Матира;
- За тен със сиян блясък;
- За гладка кожа;
- SPF 25; (нещо изключително важно, не само за летния сезон)

    Продукта се предлага в един универсален цвят подходящ за светъл до среден тон на лицето.
Ако сте по-бледолики (като мен) за съжаление не мисля, че ще си паснете, но все пак ако имате възможност да го тествате - направете го, може и да имате късмет! :)

Опаковката е сладуреста тубичка. Удобна е за ползване, а при добре завита капачка не представлява никаква опасност за чантата и съкровищата ви вътре.

Текстурата е приятна, разнася се лесно и попива бързо. Не е прекалено течна, нито пък прекалено гъста за моя вкус. 

Покритието не е силно, изравнява тона добре, но ако имате малки несъвършенства като пъпчици или петънца ще трябва да ги прикриете и с коректор. 

Има лек аромат, не мога да определя точно на какво, но не е на тежка химия. На мен лично не ми е натрапчив или неприятен. След нанасяне не се усеща.

Дълготрайността му ще е по-силна ако запечатате всичко с пудра. Не съм сигурна колко време ще успеете да останете без да лъснете, но за всяка кожа ще е индивидуално. Сложих го един единствен път без пудра и веднага щом излезнах от вкъщи имах чувството че се разтапям. Майка ми пък не ползва пудра, но при нея няма абсолютно никакъв проблем. 

Аз самата не останах възхитена, може би защото просто не можех да го нося толкова заради разликата в цвета. Мога да го наглася като за моя "тен" като слагам изключително малко продукт, но така не мога дори да изравня добре тона на лицето. Ако се отпусна малко повече имам забележителна разлика между лицето и останалата част на тялото.Това обаче е моето мнение. От другата страна на монетата седи майка ми и е влюбена в него. Веднага щом свърши тази тубичка, ще тичам да й купя нова.



Получавате 30мл за цена от 13,90лв.

*Продукта ми е предоставен от ТАОТА ЕООД, за проба и изказване на лични впечатления.


No comments: