Tuesday, June 11, 2013

Ревю: червило Glamour Sublime от Chen Yu


Здравейте, усмивки!
Днес ще ви споделя впечатленията си от червило на Chen Yu, колекция Glamour Sublime.
То обещава:
- Изглаждащ ефект с равномерен и наситен цвят;
- Екстремно нежна формула за плътен и блестящ цвят;
- Овлажняваща формула, обогатена с витамини.
Съдържа витамин Е против стареене, алое вера, дива лайка и масло от какао.


Опаковка:
Червилото е в картонена "огледално" сребриста опаковка. А опаковката на самото "патронче" е любимия ми вид - стабилна, класическа и изчистена! Тежка е, отварянето е лесно, но възможността да се отвори в чантата ви клони към нула.
Текстура:
Нанасянето върху устните е много приятно, всъщност имам чувството  че слагам балсам. Едно нанасяне е достатъчно за постигане на плътен и наситен цвят. Има собствен блясък и няма нужда от глос. Лично на мен ми харесва да го нося когато е нанесено със съвсем леки потупвания и е леко загатнато. За ежедневна  "натюр" визия е много подходящо.

Аромат:
Има съвсем лек и приятен аромат на плодове? нещо сладко? Не е натрапчив и не се усеща дълго след нанасянето върху устните.

Дълготрайност:
При мен се получава едно "попиване" и при по-продължително носене ми прилича на стейн. Продукта не обещава хиляди часове носене, а и си мисля че при всеки е индивидуално. 




Серията има 24 кремообразни, блестящи, перлени цветове.



Получавате 4 грама продукт при цена от 19,40лв.

*Продукта ми е предоставен от ТАОТА ЕООД, за проба и изказване на лични впечатления.

1 comment:

Joanna Harris said...

Izglejda mnogo dobre na teb :)
http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/