Wednesday, June 12, 2013

Ревю: Deborah Milano, Eye Design Quad Eye Shadow



Привет, прекрасни! 
     Дойде моментът да ви покажа любимата ми палитра сенки за очи в последно време. Имам я от 1-2 месеца и досега не съм посягала толкова много към които и да е сенки от колекцията ми. 

Deborah ни обещава: 

Новите сенки Eye Design Quad притежават уникално новаторска формула. Обогатена с микросфери от последно поколение, текстурата е кадифено мека и нежна, сенките се нанасят с лекота, не се събират в плисетата на очите. 
С цветовите комбинации на тези сенки можете да постигнете както естествен дневен грим, така и по-драматичен вечерен грим. Офталмологично тествани.

    Опаковката е стабилна (тествала съм я не веднъж с пътуване) и към сенките получавате симпатично апликаторче с нестандартна форма. Аз лично много харесах по-малкия му край, идеално е за нанасяне на хайлайтъра в ъгълчето на окото.

    В действителност сенките са много нежни на допир, имат приемлива пигментация сами по себе си, но аз съм се изкривила до такава степен, че без база сенки не слагам. Дали ще се съберат без база зависи от това дали клепачите ви са по-мазни или пък са сухи. Разбира се, базата добавя една допълнителна интензивност и макар и неутрални цветовете могат да станат много "вечерни" и забележими с подходящата цветна база.



     Предлагат се в 6 различни цветови комбинации. Моята е 04 EACH AND EVERY ROSE, и разполага с 1 перлен розово-бял хайлайтър, чудесно нежно розово със златни блещукалки (които не са само на горния пласт на сенките), матово светло бежово и полу-матово тъмно кафяво със съвсем лек и загатнат блясък. 
     По-горе можете да видите как изглеждат сенките нанесени с и без база, както и на различни цветни основи. Една от най-любимите ми комбинации е "тоуп" цветна основа и розовото с блещукалките! На живо е наистина прекрасно и не мога да ви опиша колко ми е неприятно, че камерата ми не позволява да го видите на снимка. 

    Сенките са наистина чудесни, но за да се създаде наистина тъмен грим с точно тази въпросна четворка, ще имате нужда от помощ и от други продукти (база, черна основа или просто очна линия). По-долу можете да видите една и съща цветова комбинация със сенките за дневен и вечерен грим (ако сте достатъчно смели, носете го и през деня), като за вечерния добавих драматична очна линия (за да е съвсем драматично, добавете и изкуствени мигли).



    Като заключение мога да кажа, че сенките са наистина чудесни и с удоволствие бих взела и някой от другите цветове. Единственото нещо което мога да посоча като "недостатък" е, че са малко по-ронливи, но аз лично нямам проблем с това.

Получавате 8g продукт на цена от около 25лв. 


*Продукта ми е предоставен за проба и изказване на лични впечатления.

No comments: