Monday, May 6, 2013

Ревю: TONYMOLY CatChu Wink Lipstick



Котки.
Имам голяма любов към тях, но и към всички животинки, всякакви сладки НЕЩА, опаковки, рисунки, плюшки.. Голямо дете съм в това отношение и също толкова настоятелна докато не получи нещо. Знам как звучи, обаче "ИСКАМ" си е много тежка дума в моя живот и в повечето случаи получавам всичко което достатъчно силно "ИСКАМ", макар и да не е на секундата.
Коя жена не харесва симпатични нещица, особено пък такива свързани с грим?
Имах особено голям интерес към корейската козметика, когато започнах да използвам SKIN79 Pink BB, но любовта ми към нея се роди именно от начина по който представят даден продукт за масова употреба. И докато червилата никога не са ме привличали толкова много, когато видях тези от серията CatChu Wink на TonyMoly, то се досещате че и детето, и жената в мен крещяха с всички сили "ИСКАМ!".

И след малко чакане - получих.

Това са всички нюанси от серията.



Имаше известно колебание от моя страна, кой точно да взема, но в крайна сметка се спрях на друго мое любимо "нещо" - червеното. 
Та "N05 Red Cat" ми е в ръчичките.

Опаковката... има ли изобщо някакъв смисъл да я коментирам?! Няма да си кривя душата, тя беше единствената причина да пожелая червилото. 



Макар цвета да изглежда много стряскащо, всъщност е много нежен и приятен върху устните. Чудесно и ненатрапчиво червено за ежедневието. Търпи наслояване, така че спокойно можете да изградите по-наситено червено, но отново - нищо стресиращо като цвят.
При първа възможност ще кача снимка как седи и върху моите устни.



Трайност. Аз не съм голям критерий, просто защото или ще го изям сама, защото знам че е "там". Факта че постоянно пия вода сигурно също не помага особено за това да се задържи повече време върху устните ми.
При положение, че не твърди да бъде "стейн", нямам от какво да се оплача. Абсолютно обикновено червило в невероятно необикновена опаковка.
Аз лично усещам съвсеем леко лепкане и ми е малко странно, но това може да е защото съм свикнала до крайност със Ревлонските пастелчета.

Не съм забелязала да изсушава устните ми, за разлика от някои негови събратя в същата серия. Чуждестранни блогъри бяха писали, че някои от червилата хидратират, а други - изсушавали.
По принцип не пропускам балсамчето за устни преди да сложа червило или стейн.

Цената му беше около 10лв, може да се намери и закупи от eBay, а доставката от Корея, както обикновено е безплатна. 


Страхотно представяне на продукта, но самия продукт не е кой знае какво. Ако сте като мен и "ТРЯБВА" да го имате, вземете го, но не очаквайте нещо особено. 
Тъй като вече имам една сладка "червена" котка, ще се въздържа и няма да купувам никой от другите нюанси на червилото. Гланцовете, пудричките, ББ-то и т.н. са съвсем друга история. За тях ще си помисля, но определено ще е по-нататък.  

Ето няколко снимки на други продукти от серията.

матиращи листчета с огледалце


тези са на принципа на химическите червила

пудра, която чакам с нетърпение




тези не са обикновени глосове, а тинт-стейнове
Вие ползвали ли сте корейски продукти, кои и доволни ли сте?
Ако не сте пробвали - бихте ли? Привлечени ли сте лесно от сладки опаковки?

До скоро, котки! 








4 comments:

Ronrinesu said...

Аааа супер! Ще си купя едно от тези червила само заради удоволствието да събирам погледите всеки път когато си го вадя от чантата.
Аз съм пробвала тинтовете от тази серия и съм много впечатлена въпреки, че изсушават доста. Но пък се задържат по 3-4 часа.

Kamy Dova said...

Мяу мацки! Искам ги всичките!Страхотни са, стига вече скучни гримове. Много интересно ревю,благодаря.

Eli Doinoff said...

Имам базата за грим от тази серия (която категорично не ми хареса) и неотворената пудра :) Едно, че имам в момента друга, и второ - как да разваля пресованата в самата пудра лапичка :D Адски са сладки :)

Ina said...

О, не. Сладурски опаковки и козметика в едно. Това е краят, за мен :D Добре че не мога да си поръчам иначе щеше да стане голямо чудо.
Червилцето изглежда супер приятно, а опаковката наистина няма какво да и се коментира!