Friday, May 24, 2013

TAG: 30 факта за мен


         Е, имам чувството че всички блогъри които следя го направиха този таг. Как да не се набутам сега и аз? Не знам до колко ще ви е интересно, но.. ето ги. Пригответе се за публикация изпълнена със снимки и рисунки.


1.  Родена съм на 4 януари. Всъщност е трябвало да се "излюпя" на 22 декември, но съм решила да не излизам. Ината ми се е проявил от рано.

2.  Най-вероятно рисувам откакто мога да държа нещо за писане. През целия ми живот помня да рисувам върху нещо (стените на стария ни апартамент са били изрисувани до където съм стигала). В детската градина лелките ме оставяха да си рисувам докато другите деца спят. Много съм благодарна на родителите ми, че са решили да ме подкрепят и подбутнат към изкуствата. Завършила съм начално със специална паралелка "Изобразително изкуство". Завърших "Текстил" (приложни изкуства) в гимназията. А днес завършвам втори курс (остават ми още 2 години) в Националната Художествена Академия в София, със специалност "Книга и печатна графика" (Изящни изкуства). 

Частички от някои от досегашните ми проекти в НХА.

задача от първи курс



част от пространствени композиции, задача в първи курс

корица за Островът на съкровищата от Р.Л.Стивънсън
илюстрация в книгата



3. Когато имах повече свободно време рисувах много за себе си. По едно време в тийн годините ми писах и много стихотворения и проза. Сега обикновено правя по няколко проекта наведнъж и просто нямам време или сили, или муза. Яд ме е, защото много ми харесваше да го правя. 
    От следващите няколко рисунки ще се досетите и сами, че обожавам да рисувам портрети, но най-любимото ми нещо за рисуване са очите. 

Ако имате желание да разгледате още от личното ми творчество може да го направите на hooriya.deviantart.com/gallery  :)

       




4. Обожавам проекти тип "направи си сам", правя бижута и фигурки от полимерна глина. В най-скоро време (благодарение на прекрасния ми приятел) ще отворим онлайн магазин за всякакви ръчно изработени нещица.






5. Изключително чувствителна съм. Нещо което не харесвам много в себе си, но пък го приемам за необходимост, най-вече заради творенето.

6. Ядосвам се много лесно и беснея около 10-15 минути след което ми минава. Проблема е че често си хабя нервите за глупости. 

7. Обожавам да готвя! Не за мен обаче, а за хората които обичам и които искам да зарадвам. За себе си няма да застана да готвя завъртяни софри. Обичам да правя сладки, да меся погачи и общо взето мога да сготвя всичко. (Знам, самата скромност съм.)

8. Лесно изпадам в депресии, но и много бързо ми минават. Отново благодарение на най-близките ми.

9. Като заговорихме за близки... Трудно допускам хора до себе си. Вярвам и съм сигурна в няколко човека в живота си. 

10. Това обаче не значи, че не съм дружелюбна. Аз съм много социална и мога да спра случаен човек на улицата и да завържа разговор.

11. Като бях малка бях ужасно срамежлива и много, много комплексирана. Сега просто не ми пука.

12. Наполовина живея в Пловдив, с най-прекрасния човек на света. Ще се преместя окончателно след като завърша академията. 



13. Слушам много разнообразна музика. През rock, industrial, heavy metal, power/ melodic / death metal до комерсиални попчета по радиото и dubstep. Със сигурност забравям нещо, но.. oh well.

14. Много забравям. Опитвам се да не бъда като кокошките, но съм отвеяна и често забравям всякакви неща, особено когато съм под напрежение. Вчера проведох един и същи разговор с майка ми около 3 пъти, докато се усетя, че се повтарям. Жената се спука да ми се смее. Още нещо исках да добавя тук, но какво беше ?!!

15. Започнах да се занимавам с грим сериозно преди около 2 години. Под "сериозно" имайте предвид почнах да поназнайвам повече и да се гримирам добре. Преди това имах само една спирала, черен молив и черни сенки. След това се запознахме и с четките, палитрата от 120 цвята и лудостта започна.

16. Не държа много на алкохол и ако си позволя нещо различно от бира, то е блъди мери. 

17. Откровена съм и казвам много истини в очите, а това не на всеки се харесва.

18. Ако не ме познавате и ме видите отстрани ще ви се сторя или прекалено лигав/чувствителен човек или много студен/айде да не го казвам и с другата дума.

19. Обожавам да чета. Един от любимите ми автори е Стивън Кинг.

20. Никак не се обичаме с математиката и за малко да остана на поправка по нея в гимназията. Ходих на частни уроци за да се спася и се оказа, че всичко си знам,  просто в час не можех да се съсредоточа достатъчно. Най-вероятно, защото постоянно си рисувах из тетрадките.

21. Пия страшно много вода. По 2-3 литра на ден, а когато е лято стигам и до 6-7л.

22. Обичам месо и въглехидрати от типа на лазаня, спагети и т.н. От "боклучките" за гризане като чипс, солетки и т.н. много рядко ям.

23. Все още съм дете и се залепвам за всичко шарено и сладуресто. Направо е "песен" ако сте с мен в Джъмбо. Или в близост до детски магазин.

24. Обичам миризмата на нова хартия. Да, аз съм book sniffer. 

25. Противно на вашите очаквания (може би), в ежедневието си нося много малко грим. Рядкост е (вече) да сложа нещо повече от спирала и малко bb крем. Стигнах до този момент в който се харесвам дори повече, когато съм с минимално количество грим. 

26. В трети клас носех очила. Много ги мразех. Сега обаче ми се иска да сложа пак и да ги нося поне докато рисувам. Намирам ги за привлекателни, а и ще изглеждам по-умна. :D 

27. Много обичам Хелоуин.

с двама от най-скъпите ми приятели, Хелоуин 2012

28. Много години бях с дълга до кръста черна коса. После ме хванаха лудите.

29. Обикновено аз съм шута в компанията. 

30. Не мога да си представя да започна деня без кафе.


Разбира се, всичко е много разбъркано. 
И май имам още неща които ми се иска да споделя, но стига толкова за този и без това 
безкраен пост. 
До скоро, прекрасни.


14 comments:

M. said...

Наистина рисуваш страхотно, СТРАХОТНО !!! Изключително много ми харесват рисунките ти ! Определено имаш много талант и е много хубаво, че не го пропиляваш, а го развиваш. Поздравления и ти пожелавам много успех ! :)

Valeia said...

Благодаря ти <3

FairyLandofEllie said...

Всички рисунки са толкова красиви! Много сладки изглеждат DIY нещата, успех в бизнеса с тях. :-))

*murfeishun* said...

Woww! Ти си много красива и талантлива :)

Кристина К said...

23 и 24 хаха и аз съм така :D

И аз много обичам да рисувам (все по-рядко ми се случва), но очите са ми най-трудни :D Имаш страхотен талант :)

Ronrinesu said...

Рисунките ти са страхотни! Добавих си те в DeviantArt. Вече имаш един бъдещ клиент в мое лице - страшно много харесвам artisan crafts.

Valeia said...

Благодаря ви за милите думи, момичета! :*

pantera666 said...

Рисунките ти са невероятни! И все не намирам кога да пиша, че и ти си много красива :) А за цвета на косата, ако знаеш как ти завиждам :D

Valeia said...

За цвета хич не ми завиждай, голяма мъка е. Иска много глезене. Благодаря ти! :))

Силвия said...

Знаех, че се занимаваш с изкуства и се радвам, че най-накрая видях малка част от твои нещица :) Страхотна си! За депресията сме едно към едно :)

Kiki LovesCosmetics said...

Творчеството ти ме впечатли и искрено ти пожелавам вдъхновение и време, за да го обогатяваш!

Petya said...

Беше ми много интересно да прочета 30-те факта. Забелязвам наистина, че доста хора са писали напоследък случайни факти за себе си. :) Аз отскоро се зачитам по блогове за красота. Открих твоя случайно от един конкурс за грим на Моника Белучи.
Рисуваш страхотно, добре е че вашите са те подкрепили до последно да следваш и развиваш таланта си! Пожелавам ти късмет и до нови срещи в блог - пространството :)

Valeia said...

Благодаря ви! :)))

Tonny Profile said...

Имаме някои общи неща. И аз обичам да рисуван и не само, но в момента следвам именно това, четвърта година съм в СУ.