Sunday, May 26, 2013

NOFD: Flormar and Purrfect


Всъщност, прекрасни, цялата красота на лака се дължи на брокатения топ на Perfect
Номера е S33 и ако сте попадали на тази тяхна серия надали сте я забравили.
За скромната сума от 2лв, ще имате звезди и галактики по ноктите си (аз поне така го виждам).
Съхне за отрицателно време и като повечето блещукащи (брокатени) лакове е доста дълготраен.
Дори без топ лак отгоре има страхотен блясък.
Ако сте гарга (или сврака беше?) като мен, трябва да го имате в колекцията си.

Сега за базовия цвят.
Лака-блещулка е основно брокат, няма цветна основа. Което пък го прави идеален за експерименти. 
Аз заложих на тъмно-син, почти черен на цвят лак от Flormar (N398).
Неговата цена също беше около 2лв. А пък за тях получавате плътно покритие от първо нанасяне. Трябва да съм честна, че този лак дълго време седеше неизползван, но съчетан с Purrfect получавам един от мечтаните лакове и ефекти.

Ето още малко снимки на красотичката, а пък камерата ми до колко е успяла да я улови е друг въпрос..


на директна слънчева светлина

3 comments:

Ice Magi said...

Този на Перфект и аз си го купих, но още не съм то ползвала.. На ноктите ти изглежда с-т-р-а-х-о-т-н-о!

Bu Georgiewa said...

Лоооол, ей това вече е супер готин ефект! Супер впечатлена останах :)
http://thingamyjic.blogspot.com/

Парфюми said...

СТРАХОТЕН ЦВЯТ! Поздрави за труда :)