Friday, May 17, 2013

NOFD+ревю: Booty нюд


Здравейте, прекрасни. Не съм много наоколо, но сесията ме тресна. Не знам до колко активна ще успея да бъда, тъй като имам много за рисуване и проектиране и е "приказка". Обичам да рисувам, но не и под такова напрежение. А както много често се оказва по време на сесия и привършване на даден проект, има да се правят около 25,000 корекции, а проекта уж е бил "финализиран". Както и да е, стига толкова квакане от моя страна относно университета.
Ще мога да съм по-активна чаак следващия месец, но пък идва лятото и ще съм малко по-свободна.

Днешната публикация е NOFD+Ревю и ще ви покажа лак на една много неизвестна марка (или поне според мен е такава) Booty. Този цвят е със звучното и неповторимо име "N224".
Имам 2-3 лака на марката и за всички мнението ми е едно и също - колкото позитивно, толкова и негативно.

Какво харесвам:
Покрива на 1 пласт;
Съхне бързо;
Има много блясък;
На изключително достъпна цена от около 2лв;

Какво не харесвам:
Върху моите нокти се люпи и напуква още на следващия ден, 
дори да не съм измила чинии колкото за целия китайски народ;
Четката е некачествена и неудобна;
Текстурата му е по-гъста и на мен лично ми е по-трудно равномерното нанасянето;
Трудно се намират на пазара;



Това е от мен засега. 
Стискайте палци да ми минат добре изпитите и скоро ще се завърна с пълна сила.
Усмихнат и прекрасен ден!









5 comments:

RosyChicc said...

Благодаря за ревюто! Май ще пропусна този лак, мразя нетрайни и напукващи се лакове! Цветът му е хубав обаче! :))

Андреа ххх
http://www.rosychicc.com

Anonymous said...

Къде може да се намери този лак? Търся го от много време :)

Valeia said...

За съжаление нямам представа. Моя го купих преди около 1-2 години от квартално магазинче в Младост (София), но го затвориха много бързо. Golden Rose са пуснали нова колекция и имат страхотни нюд цветове. И със сигурност ще са по-издръжливи от този. При мен се напука на втория ден. Все още ми е върху ноктите, има малко излюпени места, но цееелия е напукан. При мен се забелязва още повече, защото работя много често с туш и той се вмъква в пукнатините и определено не е красиво. :D

ELEKTRA make up said...

Здравей, Валея
Искам да те попитам, понеже не съм наясно, ако може да ми обясниш какво значи термина който използваш в различни статии NOFD. Мерси предварително :)

Valeia said...

NOFD - nailpolish of the day
MOFD - makeup of the day

На български просто не ми звучат както трябва :))