Thursday, May 2, 2013

Ревю: Ludanmei Terracotta blush


       Здравейте! Днешната публикация ще е едно наистина бързо ревю за този "изпечен" руж. 
Попаднах на него в Пловдивския "Елитис". Марката е непозната за мен, но от бързата й проверка в google имат интересни неща и ми напомнят за Flormar. В края на публикацията ще пусна няколко снимки на продукти, които са ми се сторили най-интересни.

       Избрах най-тъмния цвят от всички изложени. ( N12 )


         В последствие се оказа, че ружа не е кой знае колко тъмен, но пък е страхотно прасковено със златисти блестящи частици. Върху лицето седи много нежно, а блясъка му лесно може да се матира с малко пудра. Това което ме изумява е дълготрайността му. Дори при моята мазна кожа през топлите месеци, ружа се задържа на лицето ми докато не го махна аз.
       Опаковката определено не ми е любима, но пък е стабилна и удобно за път.
       Не мога да дам лист със съставките, защото в магазина обожават точно там да си лепят разни етикетчета и номерчета. Това е единственото "притеснително" нещо около ружа.
       Цената му е между 5 и 6лв.

Не съм преглеждала щанда достатъчно, но мисля че имаше и доста сенки на въпросната фирма. 
Трябва да мина през Елитис в скоро време и да прегледам отново, този път по-спокойно. Първия път като отидох и ми се замая главата от щандове, гримчета, лакчета, парфюми и т.н. и т.н. ;) 

Ето и няколко интересни за мен продукта.




Мисля, че в Елитис има от тези сенки.




Тези палитри също изглеждат любопитни. 


Вие чували ли сте за тази марка? Ползвали ли сте техни продукти и доволни ли сте? 

До скоро, усмивки! :)










2 comments:

S.M. said...

нямах си и идея, че и ти си от Пловдив :) Магазина е страхотен, ходих малко след откриването и си харесах ужасно много неща. Тази марка изглежда доста добре, как не съм я видяла не зная.!

Valeia said...

Ех, за съжаление все още не съм изцяло в Пловдив, но общо взето мога да бъда намерена по-често тук отколкото в София. Магизина е така претъпкан и зареден, нормално да не ги видиш. А и Ludanmei и много други са на най-долния рафт, до щанда на MaX Factor ако не се лъжа, което е доста жалко, защото често точно из тези класове козметика се намират страхотни съкровища. Разбира се, предвид че са по-нисък клас козметика може да има и боклучета. :))