Friday, May 3, 2013

Любимци: АПРИЛ

     




    Много харесвам този тип публикации, а също и онези в които показвате продуктите които сте изразходвали. Иска ми се да започна да ги правя и аз, и то редовно... Надявам се да ми е по силите. Сега ще ви поговоря за продуктите които най-много съм използвала през изминалия месец.
    Не мога да повярвам колко бързо излетяха март и април.. Вече е МАЙ! Което значи - сесия, изпити и нерви, но след това - почивка. Или поне ще ми е малко по-спокойно отколкото в момента.
     Повечето продукти няма да са "шок" за повечето от вас, особено тези които следят редовно публикациите ми, но все пак да се отчета.












SKIN79

     BB! Най-любимия ми продукт! Откакто се пристрастих, само това си слагам върху лицето, не ми тежи, покритието е много леко, но достатъчно за да озари видимо кожата. Ревюто можете да намерите тук













KIKO

      Макар да не съм кой знае колко доволна от пигментацията им и издръжливостта им, си остават един от фаворитите ми за изминалия месец. В малкото случаи в които съм решавала да сложа грим в ежедневието съм посягала най-вече към тази палитра. Пълното ревю пуснах наскоро, но все пак можете да намерите тук















I love.. blueberry & smoothie.

Страхотно любимо лосионче. С вълшебен за носа ми аромат.  Отново можете да откриете ревюто тук













Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - 045 ROMANTIC 














Ludanmei Terracotta руж

Много се влюбих във въпросния руж. Почти всеки ден откакто го имам го слагам. Няма смисъл да се отплесвам прекалено в приказки. Ревю - тук














Moschino - Light Clouds

Най-най-най-любимия ми аромат от всички които съм притежавала до този момент. Невероятна свежест и ухание на цветя и прелест.







Golden Rose Infinity lash

Последната добавена спирала към колекцията. Много харесвам ефекта върху миглите ми, все още я тествам и посягам много често към нея, но имаме сериозен проблем със размазването й на моите очи. В най-скоро време ще й направя ревю, но за момента мнението ми е малко смесено. Все пак, за да я сложа тук, ми е направила и положително впечатление. ;)












Orzene - маска за коса с бира

Много съм доволна от нея, забелязвам значителна разлика в косата ми, ако не я ползвам. Сравнително е икономична, зависи какво количество слагате. Моята скоро ще свърши, използвам я от около 2 месеца.












шампоан за боядисана коса Balea

Наистина не знам как досега не съм направила ревю за този шампоан. Купувам го за не знам кой път и не мога да съм по-доволна. Определено цвета на косата ми успява да се задържи поне 30% по-дълго когато го ползвам. Някои от вас знаят омагьосания кръг на червената коса.



Стана доста дъъъълга публикация. Дано не ви е омръзнало. ;)








No comments: