Thursday, April 25, 2013

tag: I LOOOVE SPRING

   Привет, прекрасни! Днешната публикация ще е посветена на един пролетен таг, който обикаля много блогове в момента. Хубавото обаче е, че рядко някои неща се повтарят, научавате повече за блогъра от другата страна, събирате идеи които да отидат в списъка в желания и т.н., и т.н. Ето ги и моите фаворити за пролетта!

1. Любим пролетен лак за нокти?
GoldenRose Jolly Jewels N110!











2. Задължителен цвят червило за пролетта?
Тази година съм влюбена в доматеното червено. 
Идеалното за мен се оказа Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - 045 Romantic
Определено може да се изгради и по-наситен цвят от този който ви показвам сега, но за ежедневието мисля че е чудесен и ненатрапчив.







3. Любима пролетна рокля?
Рокли не нося.., но пък имам любима зелена туника, която само като видя или дори като си спомня за нея ми носи настроение.

4. Любими аксесоари за пролетта?
... Слънчевите очила! Бижутата които нося не са според сезона. 

5. Любимо цвете?
Орхидея, Люляк.. и още много...














6. Кой пролетен тренд харесваш най- много?
Пастелните цветове!

7. Любим парфюм за пролетта?
Moschino Light Clouds


8. Какво най-много харесваш в пролетта?
Цъфналите дръвчета, настроението, слънцето.. Всички малки неща, които се обединяват в едно и правят пролетта любимия ми сезон.

9. Планове за тази пролет?
Да оцелея и през идната сесия.

Легендата повелява да тагна определен брой хора... аз обаче обичам да тагвам всички и съм достатъчно бунтар за да знам, че това хич не е по правилата :D 
Ако нямате блог или не желаете да пишете цялата публикация, кажете ми в коментарите вашите любими неща около пролетта!

Усмихвайте се!

No comments: