Tuesday, April 23, 2013

NOFD: Golden Rose Jolly Jewels N102


     Макар лака да е достатъчно покривен на два пласта или един по-щедър, реших да използвам въпросния N102, като топ акцент върху палеца и безименния пръст. Основата е светла лавандула и тъй като ми е доста пролетно, реших че само Jolly ще ми е прекалено сребърно и някак коледно, но тъй като е един от последно добавените лакове в колекцията ми нямаше как да не го сложа вед-на-га! 
   Jolly Jewels бързо се превърнаха в една от любимите ми серии лакове и мисля, че само Golden Rose могат да ме предизвикат да искам толкова много лакове от една и съща серия.
   При мен са изключително издръжливи и единственото затруднение което имам с тях е махането им с лакочистител. Но пък са толкова красиви...и някак преживявам по-лесно момента с чистенето им от ноктите ми.


А това е любимото ми пролетно Jolly! N110



*Jolly Jewels N102 ми беше любезно предоставен за проба от Golden Rose.




No comments: