Monday, April 22, 2013

I love.. blueberry & smoothie


Привет, усмивки! Днешното ревю ще е този "вкусен" лосион за тяло на I love...
Не отдавна получих продукта за проба (може би началото на месеца), но след като го ползвах след общо взето всяка баня реших, че няма какво повече да чакам.
Време е за ревю!

Едно от нещата, който много харесвам в опаковката е че има помпичка и при нанасяне е изключително удобна. 
Лосиона е икономичен, използвала съм го почти всеки ден откакто го имам и в момента е някъде около сърчицата на бутилката (снимката е правена преди масово ползване на продукта).

Миризмата.. о-боже-миризмата! БОРОВИНКИ! И йогурт (поне на мен на плодов йогурт ми мирише).Съвсем честно ще си призная, че трудно се сдържах да не си захапя я ръка, я крак след намазване...
(Подсеща ме че скоро не съм правила мъфини с боровинки и е крайно време да зарадвам близките..)

Консистенцията не е прекалено гъста, не е и течна. 
С лекота се размазва по кожата и попива доста бързо.
Що се отнася до хидратация,  не мога да гарантирам, че ако сте с много суха кожа ще останете доволни.. Моята кожа е нормална. Рядко изпитвам нужда от лосион, когато нанасям такъв то е заради аромата, пък и след баня малко или много самата кожа се дехидратира.. Аз лично останах доволна и със сигурност ще повторя с някое и от другите "вкусни изкушения". 

Нещото, което най-много ме впечатли е това колко е дълготрайна миризмата на лосиона. Дори след 10-12 часа, все още усещах аромат на боровинки, макар и съвсем лек. След употреба цялата стая се насища с прекрасен плодов аромат. 

Цената му е около 10-12лв за 250ml. 

:) 



3 comments:

One Girl said...

Аз имах разни неща от I love... Един глос, един лосион и още нещо, което никога не отворих. Май пак беше лосион за тяло... Но в гумена опаковка като сърце... Беше подарък сетчето, и много ми хареса лосиончето. Ароматът беше на ягодки и чак ми идеше да си посегна :D

Valeia said...

Много добре те разбирам :D Аз все още едвам се сдържам да не си изцвъкам лосиона в устата. Миришат уникално. :D

Ice Magi said...

Миналата седмица се загледах по лосионите на марката, но бяха само с манго и ягоди.. Този ще го търся, че ме заинтригува. :)