Tuesday, March 19, 2013

Нови придобивки: Bioderma, Bilka, SKIN79, Perfect ..


           Хубав ден беше днес! Погледнато от кифленската ми страна. Преди да се отнеса - в момента има промоция на Bioderma - мицеларна вода 2x250ml на страхотни цени! Зелената мицеларна вода (подходяща за мазна и склонна към акне кожа) е 20лв! Моята (синята) е за дехидратирана и чувствителна кожа и е на цена от 23лв и стотинки! От розовата изцяло за чувствителна кожа не видях да се предлага, но не се чудих много и грабнах синята. Кожата ми има нужда от хидратация в момента и сметнах, че не е подходящия момент за зелената.

Ще споделя набързо с какво се обзаведох днес!








Нова опаковка от любимото BB!


Тестерчета на Bioderma, които ми подариха в Ремедиум, докато купувах другите 2 на промоция. Има 10мл мостричка на розовата мицеларна вода, другата е за кремчето Sensibio Light (успокояващ крем с лека текстура), подходящо за нормална и смесена кожа.

Другото тестерче е за BB крем на MISSHA, подарък към другото BB.
Шампоан-оцветител на Marion N56 - Intensive red. Да видим колко ще ми помогне да увелича времето между две боядисвания.

Като събера впечатления ще напиша ревюта за повечето продукти.


Това си беше любов от пръв поглед, макар първо да загледах зеления му събрат. Прекрасни глитъри виждам, но ще видим как е като го тествам. Обмислям да бъде сефтосан в близките дни, върху черна или тъмно синя основа.





И накрая, но не на последно място, крем за околоочния контур на Bilka. Кожата около очите ми е в наистина лошо състояние последно време заради много клепане с грим, затова реших да се погрижа малко повече за нея (крайно време беше!).

Това беше от мен за днес, прекрасни! До скоро!



7 comments:

Marbea PP said...

Страхотни придобивки. Навсякъде чета за този ББ крем, но никъде по магазините не съм го виждала. Ти от къде си го купи( ако не е тайна)? :)

Козметичната кутия said...

С нетърпение ще очаквам мнението ти за околоочния на Билка (: Иначе от коя аптеки са купи мицеларните?

Valeia said...

Marbea PP - Никак не е тайна :D За съжаление тези BB-та не се предлагат на българския пазар, нито в Европа като цяло. Можеш да си го вземеш от Ибей. Прочети ревюто ми за него, там е цялата информация от която имаш нужда. :)

Козметична кутийке - взех моята от Ремедиум, но ги видях и в аптеки Медея. :))

Nastia said...

Страхотни придобивки! Честити!
Вчера тъкмо и аз си взех от шампоан- оцветителя на Марион. Идеален е за между боядисванията. Мисля, че няма да съжаляваш. ;)

P.S. Имаш много интересен и хубав блог, следя го с интерес! :)

Valeia said...

Nastia Много ти благодаря! :) А за шампоана - дано си права, защото с това червено и боядисване всеки месец косата ми никак не е добре (пак добре, че са маските и мазилата за след баня, иначе щях да си мета пода с косата). Ще видим как ще се разберем с оцветителя, моята коса е склонна към омазняване и сега когато се затопли времето ще ми се наложи да я мия през ден. :<

Ice Magi said...

Честити продобивки! И аз си взех този лак преди дни и много ми хареса. :)

Sunday Fairytale said...

Лакът е супер, ще чакам отзиви и за Билка :)