Sunday, February 24, 2013

Ревю: MaXfactor Mastertouch коректор




             Здравейте, момичета! Днес ще ви споделя отзиви за един прекрасен продукт на MaXfactor - Mastertouch Concealer. 
             За мое щастие не страдам от прекалено изявени тъмни кръгове под очите, но с начина ми на живот не винаги имам нужните часове сън и лицето ми изглежда уморено и не-чак-до-там-приказно-прекрасно. 
             На помощ идва това малко чудо, което наистина ви препоръчвам ако имате нужда от малко повече свежест в погледа.


            Самия продукт нанасям с гъбката, но използвам пръст за да го прелея и разнеса по кожата. Естествената топлина на тялото подпомага по-доброто нанасяне и седи по-естествено.

Снимка 1 - без коректор
Снимка 2 - с MaXfactor Mastertouch Concealer
Надявам се успявате да видите разликата, макар и при мен "проблема" да не е така ярко изявен.

            Текстурата му е много нежна, не е прекалено гъста и не е прекалено течна. Няма го онова чувство на "тежест" след нанасяне - слагам и забравям. Разнася се много лесно, попива в кожата бързо и трае часове. Не изсушава нежната кожа под очите. 
            За момента не ползвам пудра за фиксиране на грима и дори тогава издържа цял ден без да помръдне. Все пак издръжливостта му при вас може да варира, според типа кожа който имате. Ако сте с по-мазна кожа и трудно се задържат продукти - задължително фиксирайте грима.

           Покритието  му е между леко и средно, т.е. ако сте със силно изразени тъмни кръгове под очите този коректор може би няма да ви е достатъчен. (Търсете коректор с цвят "сьомга", той ще озари зоната под очите и ще скрие напълно упоритите сенки.) Покрива успешно петънца от пъпки.

             Опаковка - завъртате долната част за да се "подаде" продукта в центъра на гъбката. Това което много ми допада при самата опаковка е, че се вижда количеството продукт, което получавате и знаете кога е на свършване. 
           Разбира се, успях да тествам и как се държи при пътешествие. Опаковката е удобна и стабилна. Не се притеснявам, че без да искам ще прикрия тъмните петна на чантата ми. 

                  Цена: Около 13лв

Обобщение : Продукта е прекрасен и бих го закупила. При мен успява да свърши чудесно работата и да прикрие каквото трябва, за разлика от други негови събратя. 
Личната ми оценка е 5/5. 

Надявам се сте добили представа дали този продукт е за вас и ревюто да ви е било полезно!
До скоро, прекрасни!

*Продукта ми е изпратен безплатно за тестване, но мнението в този пост е искрено и лично мое.*


No comments: