Wednesday, February 27, 2013

Ревю: Manhattan Soft Mat Lipcream



          Здравейте, прекрасни! Подготвила съм Ви едно бързо ревю и впечатления за едно от най-новите ми попълнения в козметичната колекция. От заглавието виждате, че става въпрос за Manhattan Soft Mat Lipcream. 
        Това което привлече вниманието ми към този продукт е, че е във формата на гланц, с апликатор гъбичка, но... е матово. И наистина много пигментирано. Не изпитвам нужда да се връщам с гъбката в тубичката за да вадя и наслагвам още продукт. 
        Формулата му е много интересна, усещането когато се нанася върху устните е като лек крем-мус. И мирише удивително на сладки вкусотии. Добре, че ангела ми не е слаб иначе бих заръфала тубичката. (Имайте предвид миризмата, ако решите да си го купувате.)
Има 6 нюанса между които да избирате, аз се спрях на този тъй като ми се стори достатъчно наситен и за вечер, но и "нормален" за ежедневието. 
           Моят цвят е N54L (едно от най-звучните имена, които сте чували). 
           Цената му е около 7-8лв.

Бих ли го купила отново? Колебая се, но най-вероятно ще си взема и някой от другите нюанси. Има много приятна цветова гама (хвърлих оченце и на едно страхотно червено). 
          При мен лично се получава едно сухо усещане по някое време след нанасянето и не ми е особено комфортно. Може би ако преди да го нанеса, сложа по-стабилно количество балсам, усещането няма да ми е така натрапчиво.
          Изненадващо дълготрайно е, но е хубаво от време на време да го проверявате. При мен изчезва най-често в средата на устните... (Пушач съм, макар и не от най-върлите, които не си вадят цигарата от устата; Пия много вода, а пък и ми се случва и да ям;) Държи се като нормално червило, не е стейн (lipstain) за да изисквам от него да го сложа и да не помръдне 5 часа.

Ето как стои и на моите устни.


Решението дали да си го вземете оставям на вас.  
Надявам се ревюто ви е било полезно!
До скоро!

3 comments:

Veselina said...

Готин блог,а и е хубаво да видиш блогър-сънародник:)
Ако искаш разгледай моя блог и участвай във вълнуващата ми игра с подаръци тук:
http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
Също ако блогът ми ти допадне и решиш да го следиш,аз ще се реванширам:)
Успехи:)
Веси

Valeia said...

Включих се! <3

Парфюми said...

Ревюто наистина беше полезно. Цветът е страхотен и на теб много ти отива. Не е лошо човек да опитва и нови нюанси, но и този ти стои супер! Поздрави! :)