Friday, September 14, 2012

NOFD: Кацнала калинка


       Здравейте, момичета! Този пост ще е сравнително кратък и първия ми NOFD в блога. Ще се опитам да ги правя по-често или поне когато лака наистина ми е направил огромно впечатление. 
        Вдъхновена от любовта ми към калинките, пък и за да запазя част от топлото и слънчевото на ноктите си (.. нали идва есента ^_^ ) спретнах набързо това малко приятелче. 
 Още малко снимки и лаковете които използвах.




Golden Rose Scale Effect N12
Catherine Arley N803
Essence the twilight saga eclipse collection 02 THIRSTY!
Classics 3D effect color
бял и черен акрил






5 comments:

Gabby said...

Ммм,чудесен маникюр!

Gabbie said...

Мнооого сладурско ;) А от доста време се каня да те питам.. на каква светлина си правиш снимките, със или без светкавица и на какъв режим? Благодаря предварително и извинявай, че те обсипах с въпроси, хехе ;)

Valeia said...

Благодаря ви ^_^

Габи, гледам да снимам на дневна светлина. Още не съм си намерила перфектния режим и постоянно сменям - със светкавица, без светкавица.. След това играе голяма роля фотошопа, голяма мъка е да опитвам да поправя снимката и да изкарам реалния цвят на нещата. 10тина снимки за да ги обработя и да съм доволна, ми изяжда поне 1 час... :(

Gabbie said...

Обаче всичко ти се получава страхотно

Valeia said...

Много ти благодаря <3