Monday, September 3, 2012

Modern Rock'n'Glam (предизвикателство)



      Здравейте, момичета! Както знаете, групичката ни в КМ редовно има предизвикателства. Този път предизвикателството беше рок звезда. Ако следите блога ми, вече знаете, че имам "рок старски" грим (ако не сте го виждали - ето го тук ). Честно казано, като се замисля няколко от грим предложенията ми мога да определя като "rock", но исках да направя нещо малко по-различно. Обожавам черен опушен грим, но някак исках да избягам от това този път и да си поиграя с други цветове (макар да има тъмни такива и тук). Първоначалната ми идея беше  толкова далече от това, което ви показвам днес (исках да спретна един Менсън грим, който ще си позволя да запазя за в бъдеще). Стига вече "дрън-дрън". Ето ги и подробностите около грима. 



ArtDeco Base
палитра 120 цвята сенки - светло сиви и сребърни, бронз и виолетово
Essence 50's Fever 02 ROCKABILLY 
(прекрасен цвят, но тези сенки се събират дори с ArtDeco като база - нещо, което с други не ми се е случвало)
Impala Silicone eyeliner 02 
Monella Stay on brow pencil N001
SUPER BEBLESH BALM BB TRIPLE FUNCTIONS SKIN79 
(ревю за него в близко бъдеще)
Flormar Blush-On P116
Половинки изкуствени мигли
2 камъчета

Устни:
Any waterproof lipliner N D17

За по-прав и изчистен ъгъл на сенките използвам хартиено тиксо.
Залепих камъчетата с лепило за мигли.
Общо взето - това е. Ето и как седи на цялото лице.


Надявам се резултата от предизвикателството ви е харесал и вдъхновил. Аз, както обикновено - не съм доволна. Винаги искам още и още от нещата които създавам.
До скоро, прекрасни!






2 comments:

Силвия said...

Справила си се като истински професионалист!!! Аз също съм много критична към всичко мое :)

Valeia said...

Благодаря ти :* Хубаво е човек да е самокритичен, така винаги има подобрения всеки път :)))