Saturday, September 8, 2012

Грим на деня: Драма в очите




        Може би вече знаете, че съм на настроения що се отнася до ежедневен грим. Мога да изляза с много малко и едва забележимо, но може и да съм драматична бомба. Днес е втория случай. Грима спокойно може да мине и за вечерен. ;)

Хубавото на такъв тип грим е че използвах само 4 продукта.

  • ArtDeco base
  • Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris
  • Essence longlasting eye pencil I have a green (цвета стана малко измит на снимките и не се забелязва така красиво както ми се искаше...)
  • Golden Rose City Style mascara


Още малко снимки на грима.


Не е нещо коой знае колко оригинално, но може би ще ви вдъхнови да удебелите малко нормалната очна линия ;) 


3 comments:

Choco said...

Гримът е много хубав и изглежда изключително добре на очите. Искаше ми се и на мен да ми отива дебела очна линия ;d Не изисква много неща, но пък стои прекрасно :)

Valeia said...

Стига ти да се харесваш и да носиш грима с увереност и на другите ще им хареса! :))

Emanuela Popova said...

Страхотно !