Thursday, August 2, 2012

Golden Rose Mega Volume and Lenght CITY STYLE mascara (volumizing, lenghtening and curling)


    След толкова хвалби по адрес на новите спирали на GR, нямаше как и аз да не се сдобия поне с една. Вчера купих тази, след много умуване коя точно да взема. Няколко пъти си ги прехвърлях из ръцете, а майка ми и приятелят с които бях нервно потропваха с крак. В крайна сметка взех тази (искаше ми се да взема всички, но реших, че е по-добре една по една). Тя обещава дълги, обемни и извити мигли. И наистина, свърши си работата чудесно. Поне аз така мисля.
    Много харесвам "крещящите" опаковки на сприралите - жълто, оранжево и лилаво. Освен това се купуват добре запечатани (един нокът за малко да замине). Страхотен плюс, защото мразя да купувам нещо отворено кой знае преди колко време. Да не говорим, че понякога най-нагло е било тествано и върнато на мястото му (тръпки ме побиват от ужас, честно казано).
Вчера следобяд сложих спиралата и седях доста време (7-8 часа), не забелязах да се рони, но все пак ще видим как ще се държи и навън в жегите.

     Харесвам това че не е много водниста и изкарва точно толкова продукт колкото ти трябва, без да се налага да отнемаш и отнемаш 10 минути от четката ( редовен номер при мен с други спирали). Власинките на четката са къси и дълги от едната страна.
   Цената й е повече от страхотна (купих я за 3,50лв).А върши същата работа каквато биха свършили спирали от класа на Мейбълин, Лореал и т.н. Единственото което ме притеснява е да не изсъхне прекалено бързо.., но дори да стане - 3,50 никак не е много и спокойно може да се подмени с нова.

Направих експеримент за да видя дали формулата позволява напластяване на слоеве.
Ето резултатите : 

"голи" мигли
1 пласт спирала
      
2 пласта










3 пласта


Реших да не извивам миглите си, за да видя до колко наистина ще ги извие самата спирала. Моите мигли нямат естествена извивка (то се вижда), не са гъсти, нито пък са особено дълги... (може би и аз трябва да започна да се мажа с вазелин..). Що се отнася до пластовете, според мен до 2 изглежда добре. Повече, само ще създаде "краченца на паяк" , а аз лично не търся такъв ефект, нито го намирам за красив (понякога и аз се разхождам с такива мигли, но .. случва се.. :D ) .Надявам се да ви е било интересно! При първа възможност ще купя и другите спирали и ще направя ревю и за тях. 
Ако имам какво да добавя за тази спирала, ще редактирам тази публикация (ако забележа ронене, за колко време съхне и т.н.). При всеки обаче е малко индивидуално.. Пробвайте я, няма да загубите нищо. По-скоро ще спечелите. :)) 

No comments: