Wednesday, August 1, 2012

Съкровища от DM (BALEA)

В тази публикация ще говоря за няколко любими мои продукта, които могат да се намерят само във веригата DM. (или Ада, както обичаме да го наричаме с моя приятелка... Ад, защото като влезеш и искаш поне половината магазин.)

Една от "тайните" ми за красива и блестяща коса е този продукт: 

Balea braun glanz kur

снимката е от интернет

       Предлага се в 2 варианта - за брюнетки и за блондинки. Преди когато бях с черна коса си го ползвах редовно, наскоро купих втора опаковка. Все още предстои да тествам как ще е и на червената коса, но предполагам няма да има проблем. Съвсем леко оцветява и например ако сте блондинка не препоръчвам да ползвате това за брюнетки, ще ви оцвети косата най-вероятно. Би трябвало да се отмие, но съдържа и къна.Има UV защита и съдържа витамин Е.
Води се маска (не се отмива) за естествени блондинки или брюнетки, с идеята че подсилва цвета.. Мен лично това не ме спира да си го взема, макар да не съм блондинка, а вече и брюнетка. 
       Цената му е около 7лв, много икономичен продукт, наистина не ви трябва много, особено ако не сте с много дълга коса. Аз лично нанасям на влажна коса, горе-долу по цялата дължина, корените ги избягвам по принцип, но може и там да отиде мъничко от продукта. 


Отново продукт за коса. Този път пяна-мус за къдрици.

Balea  trend it up verlockendes mousse


снимката е от интернет

        Ако те с къдрици, но дори да не сте - това е вашата пяна! Аз съм с леко чуплива коса, когато я оставя да си съхне самичка и не я закачам със сешоар. Но трик който правя е: на 70% суха коса (т.е. след баня, оставям косата да почине в кърпата, после или я духвам със сешоар или я оставям да си съхне), напълвам една шепичка с пяна и хубаво намачквам косата. След това или увивавам на 4 голeми кичура и закрепям със шнолки или правя едно голямо кокче - вие увивайте и въртете както искате, зависи какъв ефект търсите. След това оставям да си се суши на воля сама (ако бързате - сешоар) Получават едни страхотни къдрици, обемни и лъскави. Не са смачкани и "сухи" (имала съм такива "приятни" изживявания с други пяни).Аз лично нямам нужда и от фиксация с лак - държат до следващото къпане. 
       Отново с UV защита и провитамин B5. Цената й беше около 3-4лв. 

Неусетно, отново цяла публикация за коса. А имам приготвена още една, която е за растеж и здравина.
Надявам се поне да ви е интересно.
Продължавам...

Balea trend it up spray-on trocken shampoo
снимката е от интернет
Голям бум настана с този сух шампоан. За първи път "чух" за него в блога на Ida . Всеизвестен факт е, че червената боя е много недълготрайна и наситеността на цвета лесно пада. Особено в началото.Исках да си спестя мъките на косата (с чести боядисвания) и да ползвам нещо, което все пак да не ме кара да бягам с писъци от огледалото или да се крия под някое одеало, твърдо решена, че нищо не може да ме измъкне навън. Е, намерих го. Не прави чудеса с моята коса, защото е дълга и тежи, но с по-късите коси.. УАУ! (тествано върху бретона на милата ми майчица). И все пак доволна съм. При това много. Придава обем и обира излишната мазнина. А цената му е нещото което ме срази първоначално и ме накара да го пробвам - 4лв. Реших, че дори да не помага, поне няма да съм хвърлила 20лв на вятъра. Повечето сухи шампоани на които съм попадала са по толкова. Не съм ползвала друг път и нямам голяма база за сравнение, но от този съм доволна. Бих повторила и потретила закупуването му. Както и на всички описани продукти в днешната публикация.

Надявам се да ви е било интересно и полезно! Споделете ваши любими продукти от DM :))







9 comments:

Jeni said...

Не знам защо, но винаги, когато отида в този магазин и не мога нищо да си харесам. после се прибирам и като видя 150 публикации за всякакви маски, спрейове и лосиони седя и се чудя къде са били и аз защо не съм ги видяла. Вече ще си записвам на листче. Благодаря за препоръките. Между другото сухите шампоани на Batiste са страхотни. Продават се на asos.com. Пробвай ги някой път.

Деница Шидерова said...

И аз това щях да пиша. Batiste са страхотни! Имат много голям избор- за руса, за тъмна, тропически.. не знам си какъв си :D Аз ползвам за кестенява коса и съм очарована. Тук сухите шампоани са голям хит. Преди като живеех в България не съм ползвала.

Valeia said...

Не можеш да си харесаш нищо, защото има прекалено много продукти и вниманието ти не може да се задържи върху някой за дълго. Тези продукти на мен са ми били препоръчани или съм видяла, че някой е доволен и съм ходила специално с цел да ги търся :D Аз по декоративната козметика се прехласвам повече, другите неща - боди спрейове,шампоани, пяни и т.н., и т.н. просто не знам какво да избера от толкова много продукти (и без да знам дали е хубаво или не - абсурд :D преди да купя нещо щателно целия гугъл е претърсен дали си струва). И така, затова просто ги подминавам.

Uleto said...

Пяната за коса привлече вниманието ми. Мисля да я пробвам някой път. :)

Valeia said...

Оо, пробвай! Надявам се да ти хареса! Напиши после! :)))

Силвия said...

Аз като вляза в ДМ и не знам какво да гледам по напред. И вече си записвам:)Кой знае какво си мислят хората като ме видят с тефтерчето в ръка...:Р

Sunday Fairytale said...

Случвало ли ти се е, ако те намокри дъжд например, да си потече от косата цветна вадичка заради този шампоан с къна, хехе? Че преди с един оцветител за коса уж не пускаше, ама ме оцапа като ме наваля дъжд :(

Valeia said...

Случвало ми се е дрехите ми да блещукат от него :D Слагай по-малко, 1-2 грахови зърна например (толкова слагах когато имах коса до кръста). Имай предвид, че нося по-тъмни дрехи общо взето и не знам как би се държало върху по-светли. Лятото се разнасях в светли дрехи, но пък съм слагала от него само 1 път и не съм обърнала внимание..

Sunday Fairytale said...

Благодаря за инфото :)