Sunday, August 19, 2012

Съвети за по-бърз растеж на косата + заздравяване

Не мога да гарантирам на 100%, че и при вас ще се получи същото каквото стана и при мен. Накратко - имах коса до кръста, омръзна ми и миналото лято се остригах до раменете ( ... ако можех да се върна една година назад, бих си плеснала един здрав шамар), но здраве да е. Няколко месеца бях доволна, но след това дългата ми коса страшно много започна да ми липсва (особено като застудя и косата ми не ми пречеше, както пречи докато е много топло). Започна едно тръшкане - тривитаминол ли да си взимам пак... (маските с него са чудесни, между другото!). В крайна сметка реших да тествам стимуланта за растеж на Икаров, да впръсквам в корените хининова вода (имам опит с нея и знам, че растеше много по-бързо) и розова вода. Хининовата вода смесих с розовата на равни части и впръсквах по 1-2 пъти дневно, след баня.. общо взето когато шишенцето ми попадне пред очите. Стимуланта на Икаров ползвах 2-3 пъти седмично, като вместо да седя 30-40 минути или дори няколко часа - увивах се добре и спах с него. Вманиачена, дори не се докосва до това в което се бях превърнала. Мерих си косата със сантиметър от корена до краищата за да виждам прогреса абсолютно точно. Прогреса беше около 6см за първия месец. Тук трябва да добавя обаче, че косата ми по принцип си расте доста бързо и безпроблемно, не мога да обещая, че и при вас ще са 6 см.
      От това мазане, косата ми започна да се сгъстява и цялата ми глава е в малки, бебешки косъмчета. Моя колежка ми се смееше, че съм приличала на чичко тревичко.


розова вода
(снимката е от интернет)
стимулант за коса Икаров
(снимката е от интернет)
 хининова вода Милва
 (снимката е от  интернет)



За мое съжаление вече не мога да ползвам стимуланта, защото боята ми ще падне.. (имайте го предвид ако ще ползвате масла в косата си).И още по-"тъжното" е, че сестра ми ми скъси косата още, за да я изравни (бях се направила на етажи). И общо взето се върнах там от където тръгнах.Е, сега чакаме косата да порасне .. пък акъла - отдавна съм спряла да го чакам. (Ако не знаете приказката "Коса расте, акъл не идва!")

БОНУС от хининовата вода - когато я втривате в корените на косата си, ноктите ви ще се заздравят и ще пораснат много по-бързо и ще са много по-здрави!



КОСОПАД? 

Вземете си от аптеката корен от коприва.(корена е специално за заздравяване на косата).. Опаковката струва около 1лв и стига за поне месец, зависи от това колко често си миете косата. 2 лъжици от билката се запарват в кипнала вода, оставя се да преседи поне половин час(на опаковката го има описано). Това което правех аз беше след всяка баня да си обливам косата с отварата. На опаковката пишеше да се държи в косата около 2 часа и да се изплакне, аз обаче не съм я изплаквала. Косата ми престана да пада за отрицателно време, направо се изненадвах как четката ми не се обличаше в палтенце от падналата коса. 

снимката е от интернет

Нищо не губите ако опитате, надявам се публикацията да ви е била полезна!  Споделете в коментарите си впечатления и ваши любими "трикове" за бърз растеж. Усмихвайте се, момичета! 







13 comments:

Кристина К said...

Успех в отглеждането на косата! С това темпо, скоро отново ще можеш да се похвалиш с дългата си грива :)

*murfeishun* said...

Мен пък фризьорката ме острига в петък и сега съм много нещастна. Аз си я знам, че понякога прекалява, ама тоя път се оля. На всичко отгоре съм с къдрева коса и изглеждам с двойно по-къса :( Започвам и аз да използвам хиляди работи за да порастне. Изброените от теб са част от тях без розовата вода, за нея не знаех. Успех ан теб и ще дам отзиви след време.

Пух said...

Ох, и аз от години не съм си виждала дългата коса.. Стимуланта на Икаров вечно го забравям, понеже основно си мия косата сутрин, но не ми е хрумвало да спя с него, мерси за идеята :)) А от хининовата вода корените ми се омазняват по-бързо и я спрях след 2-3 ползвания, но ще трябва да почна пак, че в момента направо съм в застой.. Много искам да си видя косата отново поне до средата на гърба <3

Valeia said...

Пух, чувала съм че косата се омазнява от хининовата вода, но ако се съчетае с хининов шампоан положението се нормализира, защото шампоана пък леко изсушавал! Не съм го тествала това лично, но и аз горе-долу през ден си мия косата, така че за мен малко по-бързото омазняване не е страшен проблем. :))

Кристина, *murfeishun* - Благодаря, момичета! :)

Christine said...

И аз в началото спазвах подобен на твоя ритуал и най-вече частта с маслото на Икаров и хининовата вода. Наистина имаше ефект и при мен, но станах много мързелива и спрях да ползвам каквото и да е :) Успех и дано теб не те налегне мързела както стана с мен :D

Valeia said...

Christine, аз спрях да давам зор на растежа, защото се боядисах червена. Едно, че от маслата ще ми пада още по-бързо боята, второ, че корените ми няма да са особено приятна гледка на края на месеца и трябва да се боядисвам по-често. От което пък косата малко или много ще се увреди повече. Пуснала съм я да си расте с нейната скорост, която е към 1-2 см месечно и бавно, но славно ще си стигна до предишната дължина.След около половин година, вероятно. ^^

PolinaSofia said...

6 см звучат доста :) боядисвам се, така че мисля да пробвам само с хининовата вода, дали ще има резултат, ако мажа корените само с нея?

Sunday Fairytale said...

Ехааа, 6см за месец...аз и на 3 ще съм доволна :) Ще взема да го пробвам, че искам да стане по-дълга. Понякога ползвам хининова вода, но и при мен се омазнява по-бързо, въпреки че шампоанът ми е за по-бавно омазняване :(

Valeia said...

Поли (надявам се може), само с хининова вода не знам какъв ще е резултата. До сега съм я ползвала само съчетана с нещо друго (тривитаминол, стимуланта на икаров за растеж, розова вода). Предполагам ще има ефект, но нямам представа колко ще е.. Опитай все пак, не губиш нищо :))

Sunday Fairytale само първия месец бяха 6, след това продължи да расте по-бавно.. може би се беше изтощила много и след това огромно подхранване се втурна да расте и затова порасна с такива шокиращи сантиметри, знам ли.. :D Ако се притесняваш с честото миене можеш да ползваш и сух шампоан, той ти дава 1 ден без миене. Пък като дойдат студените месеци и сме повече с шапки, тогава няма да е такъв проблем. :D

PolinaSofia said...

Вал, само да подметна моя опит с тривитаминол - изпопада ми косата прилично. Може би е от чувствителния ми скалп, може би някаква друга съставка не ми понесе (мед, яйце...) - не знам, но трябва да се внимава.

Valeia said...

Оо, Поли :( Много неприятно! Явно винаги си е индивидуално.. при мен не е имало такъв проблем. Това което знам обаче е, че тривитаминола се разбира най-добре със зехтин, масла някакви и алкохол, който да загрее скалпа.. Съгласна съм, че трябва да се внимава когато се експериментира. При първи отрицателни наблюдения, според мен е по-добре веднага да се прекрати използването на продукта. Аз лично не рискувам когато става въпрос за коса, кожа и т.н.

*murfeishun* said...

Изпробвах номера с маската Миосотис, хининовата вода и стимуланта и след три седмици си върнах остриганите сантиметри. Благодаря ти!

Valeia said...

Страхотно! Много се радвам :)))