Monday, August 13, 2012

Бронзова богиня (предизвикателство)

Здравейте! Честно казано това предизвикателство не ми беше особено интересно, но то е което спечели в анкетата. Аз съм с много светла и почти прозрачна кожа (имам си синя вена на носа :D ) и зимата ставам още по-бяла. По принцип не обичам да имам тен, харесвам си вампирския вид. До последно не бях сигурна дали ще участвам в това предизвикателство, но в крайна сметка намерих време. Грима на очите ми е много сходен с едно от предишните предизвикателства, но все пак има и разлики... Когато се каже бронзова богиня или грим за лятото - аз си представям блестяща (от свежест или хайлайтър) кожа с тен и неутрални сенки като цяло, с известно подчертаване на мигли и очна линия. Моя опит бих казала, че е далеч от сполучлив, но не разполагах с нужното ми за да стана "бронзова богиня". Ползвах фдт-ена на майка ми, която е с по-тъмна кожа от моята за да мога да имитирам тен.Заедно с бронзиращи пудри и чудесии. Имам 2 кила грим по лицето си сигурно или поне така се чувствах.


База за сенки ArtDeco
Палитра 120 цвята (по-долу ще сложа снимка кои цветове ползвах)
Течна черна очна линия на Golden Rose
Спирала на Golden Rose - City Style
Изкуствени мигли (половинки) и нищо специално като марка, със сигурност може да си намерите по-хубави.



снимката е от интернет
 (реших да използвам нея,
 защото моята палитра вече
не е за снимки)



Очната линия е доста драматична и дълга, но това нещо винаги може да се регулира според вашите вкусове и предпочитания. Под нея съм сложила малко от сребристите сенки на Bell mousse eyeshadow N10 (никаква идея дали може да се намерят вече, търсила съм продукти на Bell и или ме гледат опулено или лекичко хокат дистрибуторите) Имам няколко техни продукта и мога да кажа, че за цената си нещата са страхотни. Надявам се да започнат да зареждат по-добре от тях.

На лицето си имам
Garnier Miracle skin perfector BB cream (излизах малко по-рано същия ден и не го бях изтрила още)
Avon extra lasting liquid foundation (цвят shell)
Impala антибактериална пудра ( отзад на опаковката пише 5, предполагам това е номера на цвета..)
Flormar Blush On P116 за контуриране.
За хайлайтър използвах сенки стик в сребристо-бяло (върши чудесна работа за хайлайтър, едва ли ще го ползвам като сенки изобщо) Сложила съм от него на върха на скулите, предната част от челото, носа, брадичката и над горната устна.
Принципно съм бузьо (вижда се, хехе), но мисля, че успях до докарам малко усещане за скули и тен.

На устните си имам червило Midie, които мирише отвратително много на химия, но за цената си от 1-2 лева толкоз. Цвят не мога да кажа защото нищо не е написано на опаковката (?!!), освен състава на червилото. Отгоре сложих гланц на Bell Glossy Bloom Sweet Lipgloss (отново не мога да кажа номер, или не е написано или се е изтъркало. Цвета му е много светло кафяво, но не придава цвят на устните самостоятелно, само блясък.)

Това е от мен, надявам се да ви е харесала моята "бронзова богиня".


4 comments:

M. said...

Много хубаво се е получило !! :))

Valeia said...

Благодаря ти! :)))

Снежана Руменова said...

Уфф удивителен грим правишшш (Inlove)

Valeia said...

Много благодаря! :))