Thursday, July 19, 2012

Twisted Pin-Up

Този грим ми е личен фаворит, носех го ежедневно доста време (сега заради червеното слагам повечко цветове, но с удоволствие бих си го носила пак). Устните са доста драматични и не всяка жена би се престрашила да излезе така на дневна светлина, но лично на мен ми харесва. Винаги може да се намали "драмата" в червилото с кърпичка. Или пък да се сложи друго. Грима на очите позволява всякакви експерименти. За съжаление, голяма част от сенките са заличени(камерата ми яде цветове), просто защото целия грим представлява светла основа на клепача,а в сгъвката (защо думите ми излизат само на английски в главата), подчертаване с помощта на кафеникавата гама.Отново вие решавате колко драматично да бъде, би седяло страхотно и с черно.






Какво използвах:
-Очи:
база АртДеко
някаква основа за сенки от Avon, допада ми защото е мат и светло телесен цвят. (като основа обаче никаква я няма.. дори яде цветове, не ги кара да изпъкват)
Wet'n'Wild - eyeshadow trio -.. номера предполагам е E91601
GR бял молив N312
GR черна течна очна линия
спирала Essence get big lashes, volume curl;

-Устни:
GR - N232
GR - бял молив, N312
червило Avon - eternal flame, extra lasting


Как ви се струва идеята за някой урок в близко бъдеще?






4 comments:

Gabbie said...

уоу, тази визия ти отива страшно много; беличка си и с това черно и червено.. много ми харесва! ^^

Деница Шидерова said...

Много ми харесва! И този, и предния! Очната ти линия е толкова прецизно нанесена!Супер! Червеният цвят на косата много ти отива :-)

Valeia said...

Благодаря ви! :))

Eli said...

Много красиво ти се е получило :)