Wednesday, July 25, 2012

Garnier Miracle Skin Perfector BB cream

Вече не толкова нов продукт, но все пак реших да споделя и моето мнение.

предлага се в два нюанса. (снимката е от интернет)
Не е най-любимия ми продукт, но го ползвам поради липса на истински BB cream (надявам се скоро да притежавам такъв) и заради слънцезащитния фактор.
Кожата ми е много светла, особено зимата. Сега за лятото ми пасва сравнително добре. Фиксирам го задължително с антибактериална пудра иначе съм като гланцирана (кожата ми е нормална към мазна). Покритието му е сравнително леко, успява да заличи някои петънца и да изравни тена ми, но мисля, че малко се окислява и оранжавее :( Когато излизам вечер го ползвам и като основа за ФДТ. Не съм забелязала дали ФДТ-на ми издържа повече като съм с него, но фиксиран с пудра, крема издържа около 6-7 часа върху кожата ми.
Струва около 13лв, зависи от мястото от което се купува. Майка ми пробва моя и й хареса, следователно на следващия ден търчах да купя и на нея. Моя вече е на свършване (да кажем, че издържа има-няма 2 месеца). Не мисля, че ще си купя отново, ако не съм успяла да си взема истински BB cream, ще ползвам малко от този който купих на майка ми.
Ако мога да оценя продукта, бих му дала 3/5. Не бих ви казала да отидете да си го вземете, но и не бих ви спряла, защото при всеки е индивидуално.

2 comments:

Faith said...

Аз лично доста харесах Garnier BB Cream Oil Free. Моята кожа е мазна, особено през лятото, но въпреки това ми действа супер :)

Valeia said...

Загледах аз различни опаковки, но предполагах, че просто е от чужбина. Значи има нов? Хм.. ще го тествам по-нататък! Благодаря, че сподели! ^^