Monday, July 23, 2012

Emilie Autumn inspired makeup (bg-mamma предизвикателство)

       В бг-мама се носят предизвикателства - този път предизвикателствата бяха Амазония и Любим герой. Първоначално мислех да измайсторя един грим с Maleficent, в последствие реших да опитам отново в стил Емили Отъм.(лично предизвикателство - миналата година правих същия грим, но бях с черна коса и исках да опитам и с червеното). Все пак в скоро време ще спретна и една Maleficent. 


Какво използвах? 
База Art Deco (както обикновено, но ми се иска да пробвам и течната й версия като приключа с тази.)
120 цвята палитра (отново)
GR течна черна очна линия
Essence I <3 rock - черен молив за очи
Essence Get Big Lashes Volume Curl Mascara 
Сърцето запълних с червено червило Avon - eternal flame (extra lasting)
Обикновен червен брокат (имайте предвид, че този тип брокат изобщо не е безопасен за очите, сложих го само защото не е толкова близо до тях, но и защото бързо щях да махам грима)

Стила на очите е доста размазан и небрежен като цяло, но странното е, че ми отне повече време отколкото "спретнатия". Би било прекрасно ако ще правите този грим да сложите изкуствени мигли отдолу и отгоре. Аз лично реших да си го спестя. (И от мързел, и от лоши изкуствени мигли)

Устните мисля, че ми бяха най-трудни.. И миналия път, и сега отново. Бих искала да кажа, че съм ги променила нарочно, но за съжаление не съм..Все пак по-доволна съм от предишния опит. Ако сте в настроение, може да сложите и върху тях червен брокат - по целите устни или на избрани места.

Какво използвах?
Черен молив на Impala за очертаване
Avon - eternal flame (extra lasting) 
четка от Avon за червило
коректор-база Essencе за по-изчистен вид (I <3 stage)


ФДТ - Catrice infinite matt (010 light beige) 
Антибактериална пудра (аз я ползвам за фиксиране) на Miss Sporty
Impala Blush-On - P116 - контур и руж (които почти не си личат, но гледах и да не се отнасям много) 

Emilie Autumn - снимката е от интернет



миналогодишния опит







8 comments:

Пух said...

Много се зарадвах, като видях грима ти - Емили ми е любимка отдавна, а ти си успяла отлично да предадеш стила й. Браво! :)

Valeia said...

Много ти благодаря, Пух ^_^ Мисля, че следващия път като реша да го правя ще стане доста по-добре .. или пък не. Така или иначе в 99% от случаите не съм напълно доволна от творенията си :D

Деница Шидерова said...

Много ми хареса гримът ти...нищо, че не знам коя е Емили, пак си ми харесва :д Страхотно си красива! Излъчване...всичко си имаш :) Отностно Maleficent може да видиш в линка долу... това момиче също е пресъздала образа, а и много други :-) http://jangsara.blogspot.co.uk/2012/07/tutorial-maleficent.html ...

Valeia said...

Много мили думи, Дени!Благодаря ти! :))) Радвам се, че грима ти е харесал! Jangsara е невероятна, наскоро попаднах отново на нещата й и напълних цяла папка с вдъхновения,а дори не съм прегледала всичко! Грима който е направила за Maleficent е страхотен и всъщност от нея ми се прииска и аз да си измисля нещо! В главата ми имам различна идея от нещата на които съм попадала, но мисля да пресъздам и нейния урок.. като отделна тема, може да го пусна и него в самата публикация за Maleficent! Благодаря ти отново! :)))

Anonymous said...

Страхотен грим! Обожавам Емили и смятам, че много добре си пресъздала грима й :)

Ida said...

Разкошен е грима! :)

Ida said...

Разкошен е грима! :)

zoritsa pencheva said...

Хей, страхотно гримче си барнала! ^_^ Много ми харесва, че не повтаряш миналогодишния опит, а се съобразяваш с новата визия! Трябва да дойдеш на някое парти с този грим ;Р (zOe)