Thursday, July 26, 2012

Beauty блогърки в действие

С Addri споделяме голяма мания (не е само една, но ще говоря за тази сега) - както, мисля всяка beauty блогърка - грим и колекция. Адри ме покани у тях за да се отдадем на сладки приказки и грим експерименти. Уговорката беше тя да гримира мен, а аз нея. След оглеждане на цялата й налична колекция от "кифлотийки" се започна голямото мазане. Аз лично съм много доволна от това което тя направи с лицето ми. Беше приятна промяна веднъж и аз да съм на стола и да ме гримират. Обикновено мен ме "хващат" да съм гримьора. Гордо си носих гримчето в борисовата градина после. Прекрасен ден беше, изпълнен с много студен чай, приказки и смях. Ето резултатите от нашия експеримент. Надявам се да ви харесат. :)






4 comments:

Anonymous said...

Личи различният Ви стил на гримиране, но и на двете Ви отива така. Ще бъде интервсно занапред какво ще измайсторите, а аз искам да ме просветлиш за очната линия, ако нямаш против :)

Valeia said...

Може да опитам да направя един урок със снимки :D

Anonymous said...

ее това е приказка... или видео :р
Ди

cosmogirl_92 said...

Уникално :)