Sunday, July 22, 2012

Съживяване на изтощена,обезцветена, боядисана коса? - ЧАСТ 1

За да стане това червено, косата ми трябваше да се обезцвети 2 пъти (никакъв блондор нямаше в картинката), обезцветяването беше в един и същия ден.. честно, казано - ако можете да го избегнете.. избегнете го, тежко идва за косата (това, че сега ще ви изредя продукти с които да я съживите поне външно, не значи че ще бъде излекувана).

Дълбоко хидратираща маска - моята любима е на Miosotis - Възстановяваща маска с костен мозък и плацента - ОТ РАСТИТЕЛЕН ПРОИЗХОД!  

снимката е от интернет
След като си измия главата със шампоана, слагам малко от маската по цялата дължина на косата, като се съсредоточавам в краищата, а не в корените (ако и корените ви са сухи, сложете и там, но ако косата ви се омазнява бързо, по-добре недейте). Докато маската седи и си върши работата (за поне 3-4-5 минути), намерете си друго занимание - например сега е момента за душ гела, маските за лице, миене на зъбите и т.н. - вие решавате. Това е един от начините да я ползвате.. Аз я ползвам и по друг - Излизам от банята, леко подсушавам косата, слагам маската и седя колкото мога повече.. около час, час и нещо, зависи. След това изплаквате... Това е. Изключително доволна съм от маската, много е икономична, купих моята февруари, имам още поне 1/3та. Цената варира според аптеката или мястото от което ще я купите - моята я взех за около 8-9лв. Виждала съм я и по 10, но горе-долу това е цената. Косата става изключително мекичка, копринена и блестяща. Разбира се, не мога да гарантирам на 100%, че и при вас ще има същия ефект, но до сега на който и да съм я препоръчала е останал доволен. Използвам я 1-2-3 пъти седмично, зависи.


Друг любим (вече) продукт ми стана Хидратиращото мляко на Balea (може да се намери само в магазините на DM).



Отново много икономичен продукт, купих си го март, все още не съм привършила шишенцето(при почти ежедневно ползване). Има невероятен аромат на кайсия и честно казано, това беше главната причина да си го купя първоначално. Купих го, докато все още бях с моя цвят (кестеняво и остатъци от черно), косата ми беше в много прилично състояние. Имаше си и своите "лоши дни", но като цяло нямаше нужда от кой знае каква терапия. Не бях очарована от продукта като цяло, не мислех, че хидратираше косата ми, но обожавах аромата и продължих да го ползвам всеки път след баня. Всичко се промени когато смених цвета и косата ми стана изключително суха в краищата. В секундата в която използвах млякото върху новата си коса стана нещо удивително - косата ми се промени за секунди, живна, разреши се без проблем, заблестя.. (да, стига толкова). Е, за 6лв продукт, който явно има скрита магическа пръчка, някъде в съставките.. мисля, че е попадение.

*Ще видите действията на млякото само ако косата ви е наистина изтощена... Ако косата ви е общо взето добре, по-добре не си хвърляйте парите на вятъра (но пък винаги може да се оправдаете, че е заради аромата).


В следващата публикация ще говоря за още 2 продукта.
А в скоро време ще си взема още една страхотна маска от фризьорския салон на сестра ми. Нямам търпение да напиша ревю и за нея. Надявам се да съм била полезна, споделете и вие вашите любими продукти за разкрасяване на косата. :) 







7 comments:

lepidopteria said...

Задължително ще пробвам хидратиращото мляко :)

Бамбина said...

Интересна публикация,мисля в най-скоро време да пробвам млякото.Аз от тъмно кестенява станах руса,без блондор само с боя за около 6 месеца.Русото много уврежда,та затова полагам много грижи са косата си.Използвам маска Lorys(snake oil),също и маскка на Genera с зелената капачка,тоник на Билка против косопад,и два спрея на Avon,единия е от серията naturals моя е Moisturising Mist Hair spray,а другия е спрей с UV защита ADvance Techniques color protection.С удоволствие ще чакам другата ти статия пак относно продукти за възстановяване на косата.

Valeia said...

Бамбина, за косопад ти препоръчвам да си правиш отвари. Корен от коприва върши чудеса и струва само левче. 1-2 супени лъжици се запарват в кипнала вода, престояват около 30 минути и след баня си обливаш косата. Това докато го ползвах косата ми спря да пада.И ефекта му продължи някъде месец, след това пак започнах да пълня четката :)) Най-вероятно ще направя и публикации за натурални разкрасявания, в последните месеци много се запалих и честно казано резултатите са много по-добри, а цените са двойно по-малки(минимум).Маските на Lorys са много хубави, взимала съм си 2 пъти, но наскоро прочетох, че самата маска била пълна със силикон.. и косата ти изглежда добре, докато полазваш маската, но след като спреш ставала ужасна.. Аз се чудя дали това не се случи и при мен.. Имах прекрасна коса (колкото и нескромно да звучи) и миналата година изведнъж просто се развали.. :(

Valeia said...

lepidopteria, сподели мнение после! Надявам се да ти подейства добре! :))

Пух said...

В момента съм преполовила млякото на Балеа и съм очарована от него. Косата ми по принцип не е проблемна, но като не й сложа маска или балсам остава една идея суха по дължините и в течение на деня става на клечки. В момента, в който нанеса млякото, моментално се усеща как омеква и става по-податлива на оформяне - много пухкава и приятна на допир, без леко сламеното усещане, което има по принцип след баня. А най-хубавото е, че скоро ще пуснат и нов аромат - с манго и алое <3

Бамбина said...

Valeia,ще пробвам това с корените от коприва..благодаря ти,че ми сподели :)

Valeia said...

Голям съм заплес... Спрях обливките с коприва и след това около месец косата ми не падаше.. Ако се прави редовно, едва ли ще "завали" пак... :D